Kies je favoriete radiostation

Dossiers

Nederland 1 in week 22 marktleider

Medianieuws

Nederland 1 was in week 21 marktleider op tv (tijdvak 18.00-24.00 uur) in de doelgroep 6 jaar en ouder met een aandeel van 18,0 procent. Nederland 2 had 7,3 en Nederland 3 5,6 procent. RTL4 scoorde 13,9, RTL5 kwam uit op 6,5 procent en RTL7 scoorde 4,1. SBS6 behaalde een aandeel van 12,7, Net5 had 4,6 procent en Veronica 6,0. Tien had een marktaandeel van 5,1 procent.

In week 22 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 178.9 minuten. Het Journaal van 20.00 uur op maandag was met 2,073 miljoen belangstellenden het best bekeken programma van de week. Spoorloos had 1,952 miljoen kijkers, Radar 1,671 miljoen, Familiediner 1,544 miljoen en Hart van Nederland op maandag scoorde 1,415 miljoen kijkers. De BNN-donorshow die veel commotie veroorzaakte staat tiende op de kijkcijferlijst met 1,218 miljoen kijkers. [Adformatie/Radio.NL]

Gerelateerde Artikelen